Fandom

Coman Wiki

Yoga

749pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

KundaLINI.jpg

De obicei vizitatorii Indiei aleg sa viziteze monumente, forturi, palate, viata salbatica, plajele si excursiile montane, dar India are de asemenea alte atractii precum circuitele unde puteti sa invatati despre echilibrul dintre indulgenta si hedonism, un element spiritual indiferent de forma. Yoga, Meditatia si Ashram sunt oferite in forme diferite, de la forme fundamentale la clase de avangarda pranayama, si de la ocazia de a preda formele traditiei, care va ofera posibilitatea de a combina calatoria cu experientele spirituale pasnice.

Yoga god.jpg

Yoga si Meditatia sunt sinonime cu India si cu obtinerea spiritualitatii. Ashram sunt comunitati unde oamenii muncesc, traiesc si studiaza impreuna, atrasi de un scop comun, de obicei spiritual: ei se afla intr-o legatura intima cu yoga si meditatia. Acesti termeni nu sunt noi in India; de fapt yoga isi are originea departe in trecut, in secolul al IV-lea i.Hr. si a devenit in prezent o metoda care imbunatateste stilul de viata al multor oameni, intr-o epoca moderna in care cresterea nivelurilor de stres, complexitatile si presiunea psihica prin care trecem cu totii, si multe altele, afecteaza sanatatea oamenilor.

Gp asana yoga mudrasana jpg.jpg

Yoga si meditatia sunt doi termeni care sunt deseori pusi in legatura, sunt impreuna dar nu sinonime, si cu toate astea unul nu este complet fara celalalt, ajutand un individ sa dezvolte un simt al psihicului, mentalului, emotionalului, precum si al starii spirituale de bine. Aceste discipline antice ale vietii care au fost practicate in India vreme de mai multe secole sunt acum oferite turistilor in aproape orice parte a Indiei, in special in centrele unde se preda si se invata yoga, si se detoxifiaza corpul prin purficarea intestinelor, clisme, curatarea cailor nazale si a ochilor.

Yoga deriva din sanscrita si are din punct de vedere literal o mare varietate de intelesuri diferite precum „unitate”, „a uni”, „a controla”, „a imperechea”, si este definita ca fiind stiinta unitatii cu Fiinta Divina sau Dumnezeu; este o metodologie seculara si stiintifica pentru a experimenta integrarea mintii-corpului-spiritului. Yoga este alcatuita din posturi ale corpului folosind mainile si picioarele, iar multi oameni folosesc aceasta practica antica pentru a obtine calmul si pacea si de a fi eliberati de tensiunea si frustrarea unei vieti traite intr-un ritm rapid. Aceste exercitii fizice ajuta la curatarea corpului de toxine, la tonifierea muschilor, imbunatatirea circulatiei sangelui, posturi corecte ale corpului si altele. Yoga are un parinte numit Patanjali, opt zone descrise ale yoga si practici yoga precum: regularizarea naturala a sistemului nervos, disciplina, curatare, posturi, concentrare, contemplare, trezirea constiintei, si starea de echilibru perfect. Si unele din cele mai des intalnite tipuri de practici yoga sunt: Karma Yoga, Jnana Yoga, Bhakti Yoga, Hatha Yoga, Tantric Yoga, Kundalini Yoga si Raja Yoga.

Meditatia in schimb are un inteles mult mai spiritual, care este o terapie minte-corp ce cuprinde o serie de exercitii. Nu e vorba doar de concentrare, meditatia inseamna concentrare in timp ca va eliberati mintea de ganduri nedorite si ajungeti la final la un nivel la care e doar tacere, gol total. Cu toate astea, in yoga, meditatia se refera deseori la o practica mai formala de concentrare a mintii si de observare a sinelui in acel moment. Si este practicata deseori dupa o sesiune de yoga.

Sursa: AtractiiTuristice.com.ro

Also on Fandom

Random Wiki