Fandom

Coman Wiki

Ulysses S. Grant

749pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Ulysses Grant.jpg

Este cel mai cunoscut si mai apreciat general yankeu din timpul razboiului de secesiune, invingator in fata armatelor sudiste si viitor presedinte al Statelor Unite ale Americii. Se spune despre Ulysses S. Grant ca a fost adorat de catre masele de alegatori asa cum niciun alt presedinte american nu a mai fost vreodata. Si totusi, intreaga sa reputatie a fost distrusa de uriasele scandaluri politice si de cele de coruptie la nivel inalt care au marcat efemera sa cariera pe scena politica.

Istoria il recunoaste astazi drept cel mai slab presedinte din istoria SUA, un alcoolic notoriu si un antisemit declarat. Cat adevar este, insa, in aceste informatii au relevat istoricii americani de abia in ultimii ani ai secolului XX.

Nimeni nu neaga faptul ca mandatul de presedinte al lui Ulysses S. Grant s-a dovedit un dezastru din toate punctele de vedere. Dovezile istorice indica, insa, faptul ca Grant nu a fost niciodata un alcoolic ci, mai degraba, un barbat nesigur, inteligent, retras, chiar timid. Nu exista nici marturii care sa confirme acuzatiile de antisemitism ale acestuia. De fapt, Ulysses S. Grant a fost unul dintre cei mai mari sustinatori ai drepturilor civile ale cetatenilor americani, indiferent de originea acestora.

Legături externe Edit

  • ro
Descopera.ro

Also on Fandom

Random Wiki