Fandom

Coman Wiki

Mariana Eftimie Kabbout

749pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Mariana Eftimie Kabbout.jpg

Mariana Eftimie Kabbout

Mariana Eftimie Kabbout (n. 15 septembrie 1973, Galați) este poetă și prozatoare română.

Debut editorialEdit

Debutează în anul 2006 cu volumul de poeme Sărutul unui înger, Editura ANAMAROL, București.

BiografieEdit

Opera scriitoarei Mariana Eftimie Kabbout cuprinde proză și nenumărate poeme publicate în volume personale și diverse colaborări cu publicații de specialitate, întreaga sa activitate desfășurându-se în slujba cuvântului.[1]

OperaEdit

Mariana Eftimie Kabbout 2.jpg
  • Sărutul unui înger, poezii, august 2006, Editura ANAMAROL, București
  • Atingeri Divine, poezii, martie 2007, Editura ANAMAROL, București
  • Trandafirul deșertului, roman (vol. I), septembrie 2008, Editura ANAMAROL, București
  • Dincolo de Paradis, poezii,septembrie 2008, Editura ANAMAROL, București
  • Aproape Etern, poezii, octombrie 2009, Editura ANAMAROL, București
  • Glasul tăcerii, roman, mai 2011, Editura ANAMAROL, București
  • Șoapta unui amurg, poezii, iunie 2011, Editura ANAMAROL, București
  • Trup și Suflet, poezii, septembrie 2012, Editura INFORAPART, Galați
  • Cântec pentru mai târziu, poezii (Opt cărţi într-o carte!), mai 2013, Editura Nelinişti Metafizice, Constanţa
  • Bilet spre inima de-acasă, poeme pentru sărbătorile de iarnă, decembrie 2014, Editura Axis Libri, Galați
  • Mama, floare de april, poezii pentru copii, martie 2015, Editura StudiS, Iași
  • Lumina, suflet de copil, poezii pentru copii, martie 2015, Editura StudiS, Iași
  • La mulți ani, copilărie!, poezii pentru copii, martie 2015, Editura StudiS, Iași
  • Liniști Albe, poezii, martie 2015, Editura Studis, Iași

BibliografieEdit

APARIȚII ÎN ANTOLOGII:

  • Antares – Ediție Aniversară, Editura Fundația Culturală Antares 2008, Galați
  • Șansele poeziei, Editura ANAMAROL 2008, București
  • Mărturisirea de credință literară, Editura Carpathia Press 2008, București
  • Arta de A FI, Editura ANAMAROL 2009, București
  • Dar, Editura Rafet 2012, Râmnicu Sărat
  • Romeo și Julieta la Mizil/Ediția a V-a, Editura LVS Crepuscul, 2012
  • Doamnele Galațiului, Editura Phoebus, 2014
  • ANTOLOGIA DEL PREMIO INTERNAZIONALE CENTRO GIOVANI E POESIA TRIUGGIO - Ventitreesima Edizione - Prometheus 2014
  • SIMBIOZE LIRICE – Editura ANAMAROL 2014
  • ANTOLOGIA LA FIAMMA DELL’IO – Iris, 2014

PREMIUL SPECIAL în cadrul FESTIVALULUI INTERNAŢIONAL de CREAŢIE LITERARĂ "TITEL CONSTANTINESCU" organizat de Editura RAFET şi Asociaţia Culturală "Renaşterea Râmniceană".

DIPLOMĂ oferită de Asociația Scriitorilor pentru Promovarea Realizărilor Artistice cu ocazia lansării cărții "Trup și Suflet", în cadrul Festivalului Național de Literatură "Prietenia Cuvintelor", 30 noiembrie 2012, Galați.

PREMIUL II PENTRU POEZIE la CONCURSUL NAŢIONAL DE POEZIE, POEZIE PENTRU COPII, PROZĂ, CRITICĂ LITERARĂ, ESEU, REPORTAJ LITERAR, EPIGRAMĂ, PICTURĂ ŞI FOTOGRAFIE ARTISTICĂ "DOR de DOR" - Localitatea Dor Mărunt, judeţul Călăraşi - 16 august 2013.

MENŢIUNE la FESTIVALUL NAŢIONAL de POEZIE „ION BUDAI DELEANU”, Ediția a III-a, 23-25.08. 2013, Geoagiu, județul Hunedoara.

MENȚIUNE la Concursul Național de Creație Literară "Fascinația Mării", 5 octombrie 2013, Constanța.

DIPLOMĂ DE EXCELENȚĂ oferită de Biblioteca Județeană "V. A. Urechia", în cadrul Salonului Literar Axis Libri, cu prilejul lansării volumului de poeme "Cântec pentru mai târziu", 6 martie 2014, Galați.

PREMIO SPECIALE "POESIA DEI POPOLI" - Premiul Special "POEZIA POPOARELOR" acordat de Centro Giovani e Poesia - Triuggio, în cadrul Concursului Internațional de Poezie "Giovani e Poesia", Triuggio, Italia, 2014.

DIPLOMĂ DE EXCELENȚĂ oferită de "Atelierele de creație ale poetei Angela Baciu" și Revista "Porto Franco" pentru lectura susținută la MARATONUL POETIC DUNĂREAN, Galați, 11 iunie 2014.

PREMIUL LIGII SCRIITORILOR DIN ROMÂNIA - filiala județului Hunedoara, pentru volumul de poeme "Cântec pentru mai târziu", în cadrul Festivalului Național de Poezie "Ion Budai Deleanu", Ediția a IV-a, Geoagiu, 2014.

DIPLOMĂ DE EXCELENȚĂ oferită de "Asociația Călan 1387" pentru activitatea cultura-artistică și colaborarea ireproșabilă cu "Asociația Călan 1387", Călan, Hunedoara, 13 decembrie 2014.

PREMIUL EDITURII ART CREATIV la Concursul "CEA MAI FRUMOASĂ POEZIE DE DRAGOSTE", București, 2015.

MENȚIUNE la Concursul de poezie pentru antepreșcolari și preșcolari, Proiectul educațional internațional „TIMTIM-TIMMY”, Pitești, Ediția 2014-2015.

DIPLOMĂ AWARD - Premiul III la Concursul Internațional de Poezie "Dr. Nicholas Andronesco - Eternitatea", categoria "Cunoaștere și Iubire", Ediția a IV-a, 2015, STAMFORD, CONNECTICUT, U. S. A.

PREMIUL I la Festivalul de Poezie Religioasă "CREDO", Ediția a XV-a, Lăpușna, 8 august 2015.

PREMIUL I - DROPIA DE AUR - la secțiunea "Poezie pentru copii", în cadrul Concursului Național de Poezie, Poezie pentru copii, Proză, Critică literară, Eseu, Reportaj literar, Epigramă, Pictură și fotografie artistică "Dor de dor", Localitatea Dor Mărunt, județul Călărași, 15 august 2015.

PREMIUL III la secțiunea poezie, în cadrul Concursului de Poezie și Epigramă "Steaua Nordului", Ediția I, Botoșani, 2015.

MENZIONE D'ONORE - la secțiunea „Poezie inedită”, în cadrul Concursului de literatură „PREMIO LETTERARIO INTERNAZIONALE CORONA”, Ediția I, 2015-2016, Trebisacce, ITALIA.

PREMIUL I - la secțiunea „Poezie pentru copii”, în cadrul Concursului Internațional „Poezia Paștelui”, Ediția I, Onești, 2016. 

ColaborăriEdit

Mariana Eftimie Kabbout a publicat în următoarele reviste: Luceafărul românesc, Tânărul scriitor, Ecoul, Monitorul Cultural, Antares Galați, Dor de dor Călărași, Suplimentul Revistei Intercultural Sibiu, Dunărea de Jos Galați[2], Kogaion Review, Agero-Stuttgart, Ecouri Literare, Noul Orfeu Antologie română de poezie, Boem@ Galați[3], Cahulul literar şi artistic - Cahul, Republica Moldova, Rapsodia - Sibiu, Lada de zestre, Călan, Hunedoara, Destine literare - Montreal, Canada, etc.

Fondator, realizator și prezentator: Radio V. I. S.

NoteEdit

  1. REVISTA AGERO, Poezie - Mariana Eftimie Kabbout
  2. http://www.ccdj.ro/files/dunarea%20de%20jos%20%20122%20bt.pdf
  3. http://www.boema.inforapart.ro/reviste/Boema043.pdf

Legături externeEdit

Also on Fandom

Random Wiki