Fandom

Coman Wiki

Instrucțiuni de folosire pentru acumulatorii Li-ion

749pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Liion hybrid.jpg

Pentru un randament mai bun al celulelor Li-ion, se recomandă la prim utilizare o revigorare completă a celulelor. Revigorarea celulelor constă în 2-3 cicluri descărcare-încărcare, după care urmează încărcarea completă a acestuia. Eficienţa maximă a acumulatorului se va obţine după aceste 2-3 cicluri. Autonomia acumulatorului variază în funcţie de capacitatea (mAh), de consum, precum şi de temperatura la care este folosit.

• Nu se recomandă să lăsaţi acumulatorul la încărcat mai mult decât este necesar, sau după ce LED-ul de încărcare confirmă încărcat ori culoarea verde.

• Pentru o încărcare mai eficientă a acumulatorului, se recomandă să fie ţinut la temperaturi cuprinse între 10 - 30 °C (La temperaturi mai mici de 5 °C, eficienţa acumulatorului scade considerabil).

• Dacă acumulatorul NU va fi folosit pe o perioadă mai lungă de o lună, se recomandă o încărcare la capacitatea maximă şi să fie păstrat într-un loc uscat la temperaturi între 10 - 30 °C.

Atenţie Edit

Structura unei baterii Li-Ion.jpg

Structura unei baterii Li-ion

Aceste instrucţiuni de siguranţă trebuie citite cu atenţie şi înţelese pe deplin înainte de a folosi produsul:

• Nu aruncaţi niciodată acumulatorul în foc, poate cauza explozia acestuia. Nu încălziţi niciodată acumulatorul, poate cauza scurgeri de soluţie alcalină sau alte substanţe electrolitice.

• Nu dezasamblaţi acumulatorul, poate cauza scurgeri de soluţie alcalină sau alte substanţe electrolitice;

• Nu scurtcircuitaţi acumulatorul intenţionat sau din greşeală punând în contact terminalele cu alt obiect metalic. Poate produce incendiu sau vătămare fizică şi provoacă deteriorarea acestuia.

• Nu introduceţi cuie în carcasa acumulatorului, nu loviţi cu ciocanul carcasa, nu călcaţi peste carcasă. Puteţi cauza un incendiu sau o explozie, având ca rezultat vătămări corporale.

• Asiguraţi-vă că temperatura este între 5 şi 35 °C înainte de a încărca acumulatorul. În caz contrar, acumulatorul se poate încălzi sau deteriora.

• Nu puneţi acumulatorul în contact cu lichide.

• Nu expuneţi acumulatorul la soare. Nu depozitaţi şi nu utilizaţi acumulatorul într-un vehcul închis şi neventilat, cu temperaturi interne excesive.

• Păstraţi acumulatorul departe de accesul copiilor.

• Nu scăpaţi şi nu aruncaţi acumulatorul

• Dacă lichidul din interiorul acumulatorului se scurge, folosiţi multă apă pentru a spăla cantitatea de lichid care a atins orice parte a corpului. Dacă lichidul s-a impregnat în haine, spălaţi-le cu un detergent sintetic.

Li-ion-laptop-battery.jpg

Acumulatorul unui laptop

Avertisment Edit

• Dacă detectaţi scurgeri de substanţe din acumulator sau simţiţi un miros deosebit, nu expuneţi acumulatorul la foc sau căldură; poate exploda.

• Nu aruncaţi acumulatorul uzat laolaltă cu alte deşeuri solide, deoarece conţine substanţe toxice. Dispensaţi-vă întotdeauna de acumulatorul uzat în concordanţă cu regulile în vigoare care se aplică la produsul pe care doriţi să îl aruncaţi. Acoperiţi terminalele de metal cu o bandă izolatoare înainte de a-l arunca.

Legături externe Edit

Also on Fandom

Random Wiki