Fandom

Coman Wiki

Giulgiul din Torino

749pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Iată un film documentar care abordează controversata problemă a giulgiului din Torino dintr-o perspectivă unică și surprinzatoare: fizica cuantică. Sunt încă multe întrebări fără răspuns legate de acest artefact misterios. Care este legătura între găruile negre și Înviere? Ce tip de radiație a putut crea acel misterios chip uman de pe giulgiul din Torino? Acestea sunt unele din întrebările la care acest film documentar încearcă să răspundă. Giulgiul din Torino este o țesătură de in ce are imprimată imaginea unui om ce pare să fi suferit răni fizice într-un mod foarte asemănător crucificării. Este păstrat în capela Catedralei Sfântului Ion Botezătorul, în Torino, Italia. Când și cum anume au fost create giulgiul și imaginea imprimată pe pânză sunt întrebări care au creat o dezbatere aprinsă între cercetători, credincioși și istorici. Credincioșii sunt convinși că giulgiul din Torino este chiar pânza cu care a fost acoperit Isus Cristos când a fost înmormântat și că fața imprimată este cea a lui Isus. Detractorii susțin că artefactul are o vechime de doar o mie de ani. Unii spun că Giulgiul din Torino este făcut de Leonardo Da Vinci și cp pe acea pânză este imprimat chiar chipul marelui savant (că Da Vinci descoperise cum se pot face fotografii, iar acea pânză ar fi fost negativul). Toate taberele se folosesc de știință și documente pentru a-și sprijini ipotezele.

Legaturi externe Edit

Video.Google.com:

Also on Fandom

Random Wiki