Fandom

Coman Wiki

Celebrităţi care suferă de autism

749pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Jenny-McCarthy-si-fiul-ei.jpg

Jenny McCarthy si fiul ei

Celebritatile care sufera de autism nu sunt neaparat stele de la Hollywood. Multi oameni celebri care au autism sunt cunoscuti pentru realizarile care nu au nimic de a face cu scena sau cu ecranul. In unele cazuri, vedetele care au de-a face cu aceasta boala sunt parintii unor copii bolnavi de autism.

Persoane cunoscute in comunitatea autistilor

  • Temple Grandin

Este o autoare de succes diagnosticata cu aceasta boala. Dr. Grandin este profesor de Zootehnie si a proiectat facilitati de manipulare pentru animale. Cartile ei se concentreaza pe aceasta tema a animalelor si respectiv pe cea a autismului. Temple foloseste in beneficiul ei perceptia sa unica si prelucrarea neurologica atipica..

  • Thomas McKean

Este o celebritate in randul comunitatii cu autism pentru devotamentul sau aratat persoanelor si familiilor afectate de tulburari generale de dezvoltare. Thomas a fost diagnosticat cu autism in 1979, cand avea 14 ani. In urma acestui diagnostic a fost institutionalizat intr-o clinica de psihiatrie timp de doi ani. Experientele prin care a trecut l-au motivat sa devina un avocat activ al persoanelor cu tulburari de dezvoltare.

  • Donna Williams

Este o artista care spune despre ea ca este "un ganditor kinestezic" si ofera o viziune a procesarii mentale si a modului in care aceasta poate diferi de la un individ la altul. Ea este autorul bestsellerului Nimeni Nicaieri.

  • Kim Miller

Este o artista talentata, care i-a ajutat pe oameni sa inteleaga experienta autista legand-o de comunicare, relatii interpersonale si arte vizuale. Kim, impreuna cu mama sa, Eileen Miller, sustin intruniri la care se discuta despre problema autismului.

  • Stephen Shore

Stephen nu a vorbit pana la varsta de 4 ani, iar medicii le-au sugerat parintilor sa il interneze intr-o institutie. Ajutat de parintii sai si cu sprijinul profesionistilor dedicati, Stephen a prosperat si acum este autorul cartii Dincolo de perete: Experiente personale cu autismul si sindromul Asperger si continua sa fie o forta motrice in comunitate ca educator si vorbitor.

  • Daniel Tammet

Este un savant autist, scriitor si educator, celebru pentru abilitatea sa unica de a descrie modul in care functioneaza mintea lui, oferind o perspectiva asupra aspectelor pe care le implica prelucrarea senzoriala, limbajul si interactiunile sociale.

Persoane publice care sufera de autism Unele persoane publice afectate de aceasta boala au discutat deschis despre cum le afecteaza viata.

  • Gary Numan, muzician
  • Peter Tork, muzician si actor
  • Satoshi Tajiri, creatorul desenelor Pokemon
  • Matt Savage, muzician

Au circulat o serie de speculatii cu privire la anumiti actori, muzicieni, artisti si alte persoane cunoscute. Autismul nu se poate diagnostica post-mortem si nici nu este inteleapta diagnosticarea unora pe baza speculatiilor, a trasaturilor de comportament si a zvonurilor.

In timp ce unele rapoarte sustin ca anumite celebritati, printre care Keanu Reeves, Woody Allen si Bill Gates, au o forma de autism, nu pare sa existe nici o dovada solida pentru a sprijini aceste speculatii.

Parintii celebri care au copii bolnavi de autism Multi copii se nasc sub lumina reflectoarelor datorita faimei parintilor lor, iar unii dintre ei au ajuns deja cunoscuti in lume din cauza bolii de care sufera. Vedetele care sunt parintii acestor copii cu autism au o mare influenta in sporirea gradului de constientizare cu privire la aceasta tulburare. Unii dintre ei si-au dedicat mult timp si energie pentru a sustine aceasta cauza.

Toni-braxton-si-fiul-ei.jpg

Toni Braxton si fiul ei

Cateva vedete care au copii cu autism:

  • Jenny McCarthy – are un fiu de 8 ani, iar pentru a sustine constientizarea a participat la evenimente, actiuni caritabile, a scris carti si a vorbit in emisiunile ei despre aceasta boala

Jenny McCarthy si fiul ei

  • Gary Cole – are o fiica de 17 ani
  • Toni Braxton – un fiu de 8 ani

Toni Braxton si fiul ei

  • Aidan Quinn – o fiica
  • Joe Mantegna – un fiu
  • John Travolta – un fiu care a murit in anul 2009
John-travolta-si-fiul-ei.jpg

John Travolta şi fiul lui

John Travolta si fiul lui

  • Sylvester Stallone – un fiu de 32 de ani

Sursa: Roportal.ro

Also on Fandom

Random Wiki