Fandom

Coman Wiki

Cele mai ciudate clădiri din lume

749pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Ontario College of Art and Design, Toronto, Canada Edit

Ontario College of Art and Design, Toronto, Canada.jpg

Ontario College of Art and Design, Toronto, Canada

De la distanta, aceasta cladire pare sa leviteze deasupra unui cartier din Ontario. Pe masura ce te apropii de cladire ai impresia ca esti martorul unei intalniri de gradul 0 si asta datorita structurii si a pilonului de sustinere care nu numai ca are o pozitie laterala, dar e si de o alta culoare astfel incat ai impresia ca nici nu face parte din acelasi ansamblu.

The Bar Code Building, St. Petersburg, Russia Edit

Una din cele mai ciudate cladiri se gaseste pe malul raului Neva si este un centru comercial. Aceasta cladire intra in categoria cladirilor cu tenta simbolistica existente si in Statele Unite : The Giant Dixie Cup , Water Tower of Lexington sau Uniroyal Tire. Ca fapt divers, o astfel de cladire exista si in Munchen, insa este mult mai mica.

The Bar Code Building, St. Petersburg, Russia.jpg

The Bar Code Building, St. Petersburg, Russia

Ramot Polin Apartments, Jerusalem, Israel Edit

Arhitectul polonez Zvi Hecker este ”responsabil” pentru aceste apartamente in diverse forme de pentagon. De la distanta, intreg complexul seamana cu un urias stup de albine.

Ramot Polin Apartments, Jerusalem, Israel.jpg

Ramot Polin Apartments, Jerusalem, Israel

Columbus Lighthouse, Santo Domingo, Dominican Republic Edit

De 40 de ani se construieste la acest Far al lui Columb care a fost in sfarsit terminat. Cladirea monstruoasa inalta de 10 etaje si lunga de peste 200 de metri simbolizeaza punctul in care C.Columb a pasit pe pamantul Lumii Noi, punct care se afla cu adevarat in Bahamas. Cladirea a costat in jur de 70 de milioane de $ si se presupune ca ar adaposti si moastele lui Columb. Cand farul este aprins, nu numai ca lumina sa este orbitoare, dar aceasta poate fi vazuta de la o distanta de peste 60 km. Nu este aprins prea des pentru ca acesta consuma o importanta cantitate de energie, lasand cartierele invecinate in bezna.

Columbus Lighthouse, Santo Domingo, Dominican Republic.jpg

Columbus Lighthouse, Santo Domingo, Dominican Republic

Bioscleave House, East Hampton, NY Edit

O adevarata ciudatenie, avand in vedere conceptul de casa care ar trebui sa iti ofere confort si liniste. Sotii designeri Arakawa and Madeline Gins spun ca au descoperit prin acest concept cheia imortalitatii. Casa este construita in asa fel incat sa fie extrem de incomoda, cu o podea care in nici un caz nu e dreapta, cu planuri asimetrice, pana si prizele sunt asezate in colturi greu de ajuns. Astfel designerii cred ca aceasta casa stimuleaza sistemul imunitar al ocupantilor, nepermitandu-le sa se faca comozi. Casa poate fi cumparata la pretul de 4 milioane $.

Bioscleave House, East Hampton, NY.jpg

Bioscleave House, East Hampton, NY

Elbe Philharmonic, Hamburg, Germany Edit

Cladirea este o imbinatie intre vechi si nou. Vechiul depozit sustine cladirea noua, o combinatie de fier si sticla ce seamana foarte bine cu apa inghetata ce vine in contrast cu maroul cladirii vechi. Cladirea va fi noul Centru Cultural al regiunii Hamburg dar va avea si un mini hotel cu cateva camere. Design asemanator se poate observa si la New York’s Hearst Tower by Foster and Partners.

Elbe Philharmonic, Hamburg, Germany.jpg

Elbe Philharmonic, Hamburg, Germany

Kansas City Public Library, MO Edit

Asa arata Libraria Publica din Kansas. Fiecare carte are in jur de 12 m inaltime si aproape 4,5 m latime. Titlurile au fost alese de 22 de detinatori de librarii,reprezentand cartile preferate, titluri aprobate de bordul director al Librariei Publice.

Kansas City Public Library, MO.jpg

Kansas City Public Library, MO

House Attack, Vienna Edit

No Comment ))

House Attack, Vienna.jpg

House Attack, Vienna

Museum of Contemporary Art, Rio de Janeiro Edit

Cladirea ofera o priveliste superba asupra Guanabara Bay , a muntelui Sugarloaf si a zonelor apropiate. De la distanta, cladirea creata de Oscar Niemeyer, seamana foarte bine cu un OZN.

Museum of Contemporary Art, Rio de Janeiro.jpg

Museum of Contemporary Art, Rio de Janeiro

Sursa: WorldChanged.eu, TravelAndLeisure.com

Also on Fandom

Random Wiki