Fandom

Coman Wiki

Atentatele din 11 septembrie 2001

752pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share
World-trade-center.jpg

Pe 11 septembrie 2001, 19 teroristi al-Qaeda au coordonat atacuri sinucigase, intentionand sa moara si in acelasi timp sa ii omoare si alte persoane.

Toti ce 19 coordonatori au murit, izbind 2 avioane in cele doua turnuri gemene de la World Trade Center din orasul New York, un alt avion in cladirea Pentagonului in Virginia si un al patrulea intr-un camp dein Pennsylvania. In acest proces au omorat 2,973 de victime. Aceste avioane erau departe de a fi goale. Teroristii al-Qaeda au deturnat avione comerciale ale American Airline si United Airlines. 246 de oameni erau in aceste avioane si 246 de oameni au murit odata cu prabusirea lor. Cel de-al patrulea avion a fost doborat in urma unei lupte intre pasageri si echipajul de zbor pentru preluarea controlului avionului. O analiza de mai tarziu a demonstrat ca acest avion se indrepta fie spe Capitoliu, fie spre Casa Alba. Toti cei ce au murit erau nevinovati: civili din 90 de tari diferite, precum si cei 55 de militari din Pentagon. O banca de investitii, Cantor Fitzgerald L.P. A pierdut 658 de angajati. Aceasta cifra este mult mai mare decat orice alta pierdere de angajati de pana acum. De exemplu, Marsh Inc. a pierdut 335 de angajati. In aceeasi zi, dar ceva mai tarziu, o alta cladire, World Trade Center, numarul 7 a explodat de asemenea la ora 5:20 PM, insa nu in urma zdrobirii unui avion. Colapsul cladirii nr. 7 a fost de asemenea un eveniment major. Caderea brusca si neasteptata a unul zgaraie nori de otel cu 47 de etaje este cu siguranta un eveniment important. Aproape nici unde in ziarele din Statele Unite nu a fost mentionata aceasta cladire si in nici unul din rapoartele comisiei de la 1 septembrie.

WTC.jpg

Sursa: Roportal.ro

Also on Fandom

Random Wiki