Fandom

Coman Wiki

3rei Sud Est

749pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

3rei Sud Est înseamnă mai mult decât un simplu nume de formaţie. 3rei Sud Est a devenit un simbol. Un simbol de talent, ambiţie şi credinţă. Trei băieţi de la malul mării au crezut dintotdeauna în visul lor. Au muncit din răsputeri pentru ca visul lor să devină realitate. Pe lângă talent şi ambiţie, au avut curajul să facă în România o trupă care poate oricând rivaliza cu trupe grele din afară. Peste 600 000 de albume vândute într-o ţară care se luptă cu inflaţia, cu oameni prea copleşiţi de griji zilnice pentru ca să mai guste din muzică, înseamnă mult. Înseamnă că titlul primit de curând de “Regii muzici dance” este mai mult decât meritat. Este exact pe măsura lor.

Grupul 3rei Sud Est este compus din trei băieţi, toţi din Constanţa, şi toţi foarte talentaţi. Mihai Budeanu (Liniştitul) cum i se mai spune – născut pe data de 3 iulie 1974, Viorel Şipoş (Glumeţul) mai este numit – născut pe data de 10 iunie 1974, iar ultimul dar nu şi cel din urmă, Laurenţiu Duţă (Idealistul), este născut pe data de 4 mai 1976.

Trupa 3rei Sud Est, a apărut în România în trecut când în muzica românească nu era aşa mare aglomeraţie ca acum. Atunci cele mai renumite, dar şi singurele erau Ro-Mania, care mai este şi astăzi chiar dacă s-au făcut schimbări de solişti, Genius, acum în varianta două fate şi un băiat, băiatul fiind singurul care a rămas cu trupa şi fata cea blondă, fata a doua provenind din altă parte, K1 care există şi azi, şi T – Short care nu mai este. Cei trei băieţi de la 3rei Sud Est obişnuiau să asculte cu mare atenţie toată muzica românească, să înveţe părţile bune şi să se ferească de cele rele.

Numele de 3rei Sud Est, a venit în timpul drumului către Bucureşti cu maşina, pe fond nervos că nu găseau un nume. Nu a fost greu să spună: “Suntem trei, şi din Constanţa toţi. Deci ar merge bine Trei Sud Est”. Înainte ca primul lor album să fie gata în totalitate, Cat Music a decis să promoveze primul single “Ai plecat”, incluzându-l pe o compilaţie de mare succes la vremea aceea, care se numea “Fantasticii”. Piesa a avut un succes fulgerător, de-a dreptul neaşteptat. Toată lumea a fost cucerită la început de felul în care suna melodia, de orghestraţie, de ritm. Laurenţiu a fost convins de colegii de trupă să renunţe la plete (la acea vreme, Laurenţiu purta păr lung), în onoarea primului lor videoclip, astfel că Laur s-a lăsat pe mâna unui frizer de la Prima Tv care I-a dat un look asemănător cu cel din prezent.

Primul lor videoclip, de la piesa “Ai plecat” a fost realizat de Prima Tv. Difuzarea lui insistentă impune şi look-ul trupei pe piaţa muzicală românească. Ofertele de concerte încep să curgă, băieţii fiind solicitaţi peste tot în ţară. Primul lor concert sub denumirea de 3rei Sud Est, a fost la Drobeta Turnu Severin unde au încasat (onorariu record la vremea aceea) 300 $. Fericirea nu cunoaşte limite. În vara au participat la secţiunea şlagăre alături de Genius cu piese (Vara) şi K1 cu piesa (Fată verde) – marile favorite, acestea dintâi au câştigat premiul întâi. Radiourile din Bucureşti au început să difuzeze piesele celor trei aproape non – stop, situându-le de fiecare dată pe primul loc.. La premiile Ballantine’s au primit premiul cel mare pentru trupa dance a anului. Între timp, între pauzele concertelor, ei au înregistrat piesele (Petrecem în cartier) şi (De câte ori). A urmat povestea piesi (Amintirile), unde la realizarea videoclipului au lucrat o echipă întreagă de profesionişti. Laurenţiu a fost foarte sever cu cei care au contribuit, deoarece a vrut ca totul să iasă perfect.

După multe succese care nu mai trebuie amintite, cei trei constănţeni au început să se gândească la un turneu naţional. S-au gândit la ceva mare, ceva în spiritul 3rei Sud Est. Laurenţiu, Mihai şi Viorel, s-au gândit că au nevoie de o echipă serioasă de dansatori pentru a bulversa publicul. Cei care filmaseră în videoclipul “Amintirile” erau foarte buni, prieteni vechi cu ei, dansatori profesionişti, dar fiecare pe cont propriu. După ce contractele lor expiraseră (dansau în Italia de mult timp), Laurenţiu i-a chemat la Năvodari şi le-a propus să îi însoţească în viitorul turneu. Toţi opt au fost încântaţi de ofertă şi s-au apucat de treabă. Numele pe care l-au adoptat a fost legat de locul de unde au plecat: Sud Est Style.

Turneul maraton a început în Piaţa Constituţiei din Bucureşti. După aceea au urmat 19 zile consecutive de concerte prin ţară, ca turneul să se încheie apotetic, acolo unde a început, în Bucureşti. Peste 25.000 waţi, zeci de artificii şi o megascenă au asigurat suportul tehnic. Cei opt dansatori de la Sud Est Style, alături de băieţi au schimbat trei rânduri de costume dintre care cele mai faimoase au fost cele de cosmonauţi. Fani din toată ţara au venit la întâlnirea cu 3rei Sud Est. Braşov, Sibiu, Alba Iulia, Târgu Mureş, Cluj Napoca, Oradea, Arad, Timişoara, Reşiţa, Turnu Severin, Craiova, Râmnicu Vâlcea, Târgovişte, Constanţa, Baia Mare, Focşani, Bacău şi Călăraşi au fost oraşele – gazdă ale mega – showului. În fiecare dintre acestea, fie în stadioane sau în pieţe publice, au fost un număr însemnat de oameni, peste 30 000 de fiecare dată. La Craiova s-a atins recordul, 75 000 de fani au cântat şi au dansat în aer liber alături de 3rei Sud Est.

Concertul de încălzire a “Mileniului 3rei Sud Est” de la Bucureşti a fost deschis de Candy şi Animal X, formaţii formate de Laurenţiu. Sunetul a fost dublu, de 60 000 W iar luminile de 100 000 W. Trei ecrane imense au fost instalate pentru ca toată lumea să poată vedea. După acel turneu, foarte greu pentru cei trei, au mai urmat şi altele. Cel mai însemnat, a fost “Generaţia Internet”, unde 3rei Sud Est au făcut gesturi fabuloase de dotare a şcolilor cu calculatoare. Dar asta este o altă poveste.

Also on Fandom

Random Wiki